Praktijkinformatie

Uitleg Spreekuur

Inloopspreekuur huisartsen.

Het inloopspreekuur door de huisartsen is ivm corona vervallen. We verzoeken U telefonisch contact op te nemen bij klachten. Onze assistentes zullen U verder helpen en zo nodig een afspraak aanbieden op het spreekuur van de huisarts, of  U wordt teruggebeld door de huisarts.

 

 

Inloopspreekuur Doktersassistente.

In verband met corona is het inloopspreekuur vervallen.

Elke ochtend kunt u terecht  van 08.00-12.00 uur voor bloedprikken op afspraak. U kunt tevens elke ochtend van 08.00-11.30 uur op afspraak terecht bij de assistente voor: Bloeddrukcontrole, urineonderzoek, oren uitspuiten, behandeling wratten,  wondbehandeling en injecteren . Voor het maken van een uitstrijkje kunt u ook hier terecht. Hiervoor svp ook een afspraak maken.

Spreekuur praktijkondersteuner

Bij de praktijkondersteuner kunt u uitsluitend terecht op afspraak.

Huisarts Luijten Maasbracht
Tamara en dokter Luijten

Meer informatie? Thuisarts.nl!

Kijk voor meer informatie op www.thuisarts.nl. Thuisarts.nl is bedoeld voor mensen die informatie zoeken over gezondheid en ziekten. U kunt de informatie op de website gebruiken:

  • om gezond te blijven;
  • om klachten zelf aan te pakken;
  • als u zich afvraagt wanneer u naar de huisarts moet gaan;
  • als u zich wilt voorbereiden op een gesprek met uw huisarts;
  • als u de uitleg en adviezen nog eens na wilt lezen na een bezoek aan uw huisarts;
  • als u op zoek bent naar meer informatie over een onderwerp.

Huisartsen gebruiken Thuisarts.nl als ondersteuning bij hun voorlichting aan patiënten voor, tijdens en na het consult.

thuisarts

Rijbewijskeuring

Indien u een rijbewijskeuring nodig heeft kunt u een afspraak maken bij de assistentes in onze praktijk. De keuring wordt uitgevoerd door een van onze huisartsen. Dit gebeurt bij voorkeur digitaal. U dient een urinemonster mee te nemen naar de keuring.

De kosten van een rijbewijskeuring zijn € 50.

 

Let op!!:

Een keuring rijbewijs GROOT voor vrachtwagens moet worden uitgevoerd door een bedrijfsarts. Deze keuring mag een huisarts niet uitvoeren.

De Vlinder huisarts
klachtenprocedure

Een klacht?

Een goed contact met de huisarts is belangrijk voor patiënt en dokter. Gelukkig zijn huisarts en patiënt meestal tevreden over elkaar. Desondanks kan het voorkomen, dat u als patiënt een klacht wilt indienen over het handelen van uw huisarts, zijn assistente of waarnemer.
.
Een klacht is geen kleinigheid voor de patiënt en evenmin voor de arts. Uw klacht kan uw huisarts echter helpen om zaken te veranderen die niet zo goed blijken te lopen. Dat helpt ook weer andere patiënten die met hetzelfde probleem te maken hebben. Zowel patiënten als huisartsen hebben dus baat bij een goede afhandeling van klachten. Een goede afhandeling begint bij een goed gesprek.
.
Probeert u altijd eerst het probleem met de direct betrokkene te bespreken. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen. Bespreekt u daarom uw klacht zo snel mogelijk met de huisarts.
.
Download hier het formulier

Call Now Button
Translate »